FAQ

FAQ

  • bestellingen

  • verzending

  • betaling

  • privacy

  • contact

  • producten

  • Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, wat nu?

    Wanneer je de bevestigingsmail van de verzending niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij advi-seren je om jouw spammails te controleren. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Het is mogelijk om je bestelling nog te wijzigen, indien deze nog niet te ver in het proces is. Neem dus zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan telefonisch via 09 336 23 10 of je kan ook een mailtje sturen naar info@joostarijs.be. Als de wijziging is gelukt krijg je een bevestigingsmail van ons.

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    U kan uw bestelling betalen per bankkaart: Bancontact, Visa, Mastercard, American Express, IDEAL en SOFORT.

  • Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen aan mijn bestelling?

    Ja, dat kan. Bij ‘stap 3. Afrekenen’ kan u in het vak ‘extra info’ toevoegen welke boodschap u wenst.